wz
Uvod - mladez - vysledky - fotogalerie - trenink - boty - sponzor - kontakt - odkazy - propozice - GP Kolin - Forum - Prihlaska - Deutsche version - English version
...
http://pecky10km.wz.cz

Dnes je

Pečecká desítka
prihlaska
propozice
ceny
časový rozpis
mladez
vysledky
fotogalerie
historie
sponzori
34. ročník se bude konat v
sobotu 9.března 2013
*************

Sportovni vyziva:

Sportovni obuv:

Sportovni oblečení:

Sportovni potřeby:
ttiimm@centrum.cz Napište nám
www.seznam.cz
www.centrum.cz
www.atlas.cz
www.quick.cz
www.caramba.cz
www.katedrala.cz
www.idnes.cz
www.google.com
www.globalsearch.cz

Město Pečky
FC Bohemians
HC Pardubice
http://pecky10km.wz.cz

Chtěl bych Vás zde stručně seznámit s treninkovými plány některých běžců a trochu Vám nastínit stavbu tréninku. S názory a plány zde popsané nemusí všichni souhlasit nebot:
1- cest k uspechu vede mnoho a nejenom jedna musí být ta pravá.
2- každý jedinec je individualista a co vyhovuje jednomu nesedí naopak druhému...



Budete-li chtít i vy zde vyjádřit svůj názor, připomínku nebo dotaz atd. stačí poslat e-mail ttiimm@centrum.cz

Stavba tréninku:


Roční tréninkový cyklus - pro 5 a 10 km


Přechodné období:

Slouží k odpočinku po sezoně, přípravě na novou sezónu či doléčení zranění a pod.
Přechodné období většinou plánujeme na 2-3 týdny a to v průběhu měsíců října až listopadu, dle toho kdy a jak na příští rok plánujeme vrchol sezóny. Není naškodu v této době zařadit i pasivní odpočinek tj. neběhat, v případě, že to nevydržíte tak choďte 2-3x týdně lehké běhy do terénu (les). Mužete si zahrát fotbálek, basket nebo házenou a pod.

Přípravné období (zimní):
Hlavní cíle jsou:
- rozvoj obecné vytrvalosti
- rozvoj síly a celkové tělesné kondice
- rozvoj pružnosti a odrazové schopnosti
Začíná zde rozvoj obecné vytrvalosti postupně prodlužovanými spojitými úseky v sériích a ke konci v souvislých řadách, které v dalším období splynou v souvislé 15-25km dlouhé terénní běhy. Veškerý tento trénink probíhá ve velmi mírné intenzitě.

Druhé přípravné období (2 zimní):
-zde začínáme s připravou na první závod (nejlépe bezvýznamný terénní). Z části se trénuje tempová rychlost (tempem 3km závodu v intenzitě přibližně o ~10"/km pomaleji než v závodě) a to formou např. 200m úseků s M200m v počtu 12-20x rozdělených do sérií (Čím trénovanější sportovec tím větší počet úseků nebo jejich prodloužení či střídání ruzných vzdáleností.).

Jarní přípravné období:
Dochází k zrychlování temp, ubírá se zde na rozvoji tempové vytrvalosti (20-30%), ale naopak vzroste rozsah speciálního tempa (30-40%). Vše tudíž vede ke snížení počtu kilometrů, ale naopak narůstá kvalita zatížení - která by na konci tohoto období mněla dosahovat maxima.

Závodní období:
Zde již maximálně dolaďujeme formu na náš vrchol ale hlavně závodíme:o).
Město Pečky:
Erb města Peček